Deletedmom_2 Kızlar bebegime bir zarari olur mu uykusuzlugun? Uyuyamiyorum ne yapsam 😭 3 saat bi uyudum yine uyandim sürekli çişe gidiyorum o uyutmuyor, ayaklarimin alti kaşiniyor sürekli. Sağa dön sola dön uyuyamiyorum 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 13 haftalik oluyoruz bu gece.
Anneyim0607 Deletedmom_2 Yok canım uykusuzluktan niye bebek zarar görsün. Görse benim bebeğim görürdü 1 yaşında kızım var doğru 1 yıldır doğru dürüst uyuduğumu hatırlamıyorum 😅
Gamzeeee16 Deletedmom_2 ayyyy ne kötü günlerdi saat başı çişe kalkmak 😊 geçiyor güzelim 19+2 den bildiriyorum 🥰
1yenianne Deletedmom_2 bende gebelik kolestazı cıktı bu şikayetten lütfen hemen gidip doktorla görüşün kan testi verin ihmal etmeyin nolur nolmaz
Deletedmom_2 Meliha09 of evet allah korusun gebelik kolestazi yaziyor internette ama ellerim falan kasinmiyor bir tek ayaklarimin alti ne alaka bilmiyorum sanirim alerji falan oldum yedigim bir seyden 2 gündür var ve deli etti beni
Deletedmom_2 Anneyim0607 ya simdi icimde büyüyor ya hani ben de uyumuyorum acaba mi dedim bilemedim. Bazen cok uykusuz kalinca kalbe bile vuruyor uykusuzluk o yüzden endişelendim ama yok ben tuvalete göturucem yatagimi cidden uyuyamiyorum olmuyor. Yatiyorum iki saniye sonra çis 😭 agliyicam
Anne4142 Deletedmom_2 merhaba yatma vaktimize yakın sıvı alımınızı kesin çay çorba meşrubat hepsini gün içinde tüketmeye çalışın. Çok farkedersiniz ve kaliteli uyku çekersiniz
Aysenurozs Deletedmom_2 doktoruna söyle canım ast alt tahlilleri ister onlarla anlaşılıyor kolestaz olup olmadığı
Melismelo Kız ben en son nezaman uyudum hatırlamıyorum 34+5 oldum 2. Trimester bıraz uyuyodum galiba 😅 sabahlıyorum artık resmen asla uyuyamıyorum
Deletedmom_2 Melismelo offf nasi geçicek gunleeeeeerrr delirceeeemmmm. Tuvalette uyuyucam artik su icmeye korkuyorum. Of neyseki sen sıranı saliyorsun saglikla doğsun miniğin az kalmis. Ben o zamanlara zombi gibi gelcem heralde
Aysenurozs Deletedmom_2 ben 17 haftadayım bu zamana kadar tuvaletten hiç çıkamıyorum dediğin gibi artık su içmekten yoruldum özellikle gece bacağım ağrıyor tam uykuya dalıyorum bu sefer tuvalet için kalkıyorum sonra yine uyuyamıyorum 🤭tam bir kısır döngü içindeyiz Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah
Deletedmom_2 Anne4142 deneyecegim cok sagolun. Ben de tam tersi gün icinde hic icmeyip resmen yatmayi bekliyorum su icmek icin sanki bir anda icim yaniyor. Sonra tuvalette geciyor içtigim bir yudum icin bile tuvalete gidiyorum 🥺
Deletedmom_2 Gamzeeee16 ayy hadi insallah biktim su içmeye korkar oldum surekli tuvaletteyim uykular harap oldu🥺🥺
Deletedmom_2 Aysenurozs insallah canim bebiskolar karnimizda uyuyorsa sikinti yok ben baya sekilden sekile giriyorum artik uyumak icin🤣🤣 ama nafile bi yudum bile içtiysem hop tuvaletteyim🥺
Aysenurozs Deletedmom_2 bende öyleyim valla gündüz hele sürekli sanki tuvaletim var gidiyorum 2 damla yapıp geliyorum 😂
Deletedmom_2 1yenianne bu kadar erken haftalarda oluyor mu belirtileriniz neydi? Benim ayaklarin boyle karincalaniyor gibi olup kasiniyor tam ayagimin alti 🤔🤔 ama yani kasinti iki gundür var ve geceleri oluyor. Baska bir yerimde de yok kasinti
Aysenurozs 1yenianne gebelikte hormonlar değiştiği için bazı kişilerde karaciğer enzimlerinde artış oluyor bu da kaşınma yapabiliyor gebelik kolestazı deniyor. Ama benim de kaşıntılarım vardı çok şükür normal çıktılar deri kuru olunca da çok kaşıntı oluyor bebek yağı kullanıyorum vazelin kullandım onlar rahatlatıyor cildini çok kurutma mümkün olduğunca nemlendir
1yenianne Deletedmom_2 Bende belirti olarak kaşıntı tüm vücut özellikle el ve ayak birde idrarda koyulaşma oldu..Belki başındaysanız kaşıntı sadece ayaktadır ya da sizin ki başka bişeydir ama önlem amaçlı siz bir test yaptırın mutlaka