Merhaba hanımlar . Yarın tam 40 haftalık oluyoruz oğlumla , her gün yürüyüş yapıyorum ve merdiven inip çıkıyorum , yalanci sancılarım var iki haftadir , ama açılmam henüz yok . Şimdi de aç karinla 7 hurma kaynatıp suyunu içeceğim . Bebeğime kavuşmak istiyorum artık . Sizce ne yapmam gerekiyor başka , açılmam olsun diye . Şimdiden teşekkürler ☺️