glsh25 Çok başım ağrıyor iki gündür geçmedi ara ara geçer gibi oluyo tekrarlıyo parol içmelimiyim siz ne yapıyorsunuz başınız ağrıdığında 10+4 üm şuan.
mre1630 glsh25 bende 10 haftalığım canıım ama baş ağrım olmadı doktor olursa ağrın sızın ğatol içebilirsin dedi
neseligunler glsh25 o haftalarda benimde aşırı baş ağrışarım oluyordu ama ilaç almamaya özen gösteriyordum,yinede dayanılmayacak kadarsa uygun ağrı kesiciyi alabilirsiniz,ama endişelenmeyin geçici bir durum bu haftalarda normal.
_ipek_Ayaz_ glsh25 Ben baş ağrısından öldüm o dönemlerde parol içebilirsin ama ben içmedim Kafamda hep buz ile gezdim biberiye yağı da sürebilirsin başına
glsh25 Çok teşekkür ederim mide bulantısıyla beraber olunca hiç çekilmiyor malesef geçmezse parol içeceğim mecbur nane yaği sürdüm ama işe yaramadı pek acaba dişimden kaynaklımı ağrıyor diye düşündüm ama çoğu kişi yaşamış şifa Allahtan inşallah geçer