Kızlar 3 ay önce doğum yaptım. 56 günlükken felan adet gördüm. Şimdi 2. Yi olacaktım aslında ama 2 gün gecikti. Daha dengelenmemiştir değil mi? Hamile olmam değil mi? Zaten sadece 5-6 kere beraber olmuşuzdur dikişlerim hala duruyo çünkü. Geri çekilmeyle oldu onlarda daha düzensiz olması normaldir değilmi