Bende yaşadım çift kese ikiz gebelikti 5. Haftada birinin gelişimi durmus düşük riskinden dolayı progestan kullanıyorum sana çünkü boş kesenin düşme tehlikesi var sana da vermeleri gerekiyordu ama doktorun ne dedi bilmiyorum 8+2 kese küçülmedi ilaçlara devam ediyorum 3 4 aydan sonra küçülür dedi doktor ama tüp bebek değil benim normal kaldım