Yani günlük gerekli doz 400 mcgdir. Fazlası illa zararlı olacak diye bir şey yok.
Ama çok kafaya takıyorsan içinde folik olmayan, doktorun verdiği ile aynı dozda demir kullanabilirsin. Ben öyle yapmıştım aynı şeyi kafama taktığım için :)
Doktor gyno yazmıştı ben feramat ile devam ettim.