Cnrmom Allahım sizi bagislasin bebeginizi .Korkmayin benimde ilk 2 ay hafta 2 kere pembesi akinti geliyordu doktora sordugumda yerlesme kanamasi diyodu .Bol bol dinlen bisey yapma diyodu .Bende de cunku kasik ve bel agrisi coktu .Cok korkuyodum bisey olcak diye .Simdi Allahin iziniyle 29 haftalik olduk .Sen yinede dinlen bol bol .is yerinden izin al en azindan ilk 3 ay cok onemli .. Saglikla kucaginiza alin insAllah 🙏