Kızlar birkaç gündür çok halsizleştim hiçbişey yapmak istemiyorum ama resmen gücüm yok bacaklarım sızlıyor kalça kemiklerim ağrıyor. Yürüyüş yapamıyorum hem kalça kemiklerim ağrıdığı için hemde yürüyünce karnımın alt tarafı resmen taş gibi oluyor ve ağırlık hissi ağrı hissi oluyor resmen bacağım gitmiyor.. bir tek ben böyle değilimdir dimi?? Bebeğim baş aşağı dönmüş bu arada. Sizde durumlar nasıl??