Seymavrl Benimde son 10 gün kaldı sizinki gibi erkek bebiş :) insan sabırsızlanıyor gerçekten. Birde bizimki nazlı çıktı 2 aydır yüzünü göremiyorum yavrumun .Göstermiyor kendini elini koyuyor kerata 😂 doktor göstermek için uğraştığındada bu sefer ayağını koyuyor. İnatçı bizimki 😂😂