Hangi değer bu ? Lökosit mi ? İlk aylar kan verdiğimde bu değer 15 cıkmışdı ve doktorum bu cok normal hamilelikde hep böyle oluyor vucut bebeği yabancı madde olarak görüyor demişdi, şimdi 34+5 oldum ve cok kötü ishal olmuşdum gecen hafta değer nerdeyse 20 olmuş enfeksiyon var dediler zaten ölüyodum sancıdan ishalden ama bir tedavi yapılmadı hamilelikde birşey veremeyiz dediler sadece bulantı ve ağrı icin serum taktılar kendi kendine düşmesi lazım demişlerdi🤷♀️