Ben de park yatak alıcam daha kesin bir karar vermedim ama geçen e bebekte incelerken çalışan dedi ki anne yanı olması (yani o bölümün aşağıya inmesi) çok mu önemli sonuçta yatağınıza onu birleştirseniz bile çocuğu almak için kalkmanız gerekecek yattığınız yerden kucağınıza alamayacaksınız çok mantıklı geldi😂 bir de babymall de alt açma aparatı yerine ana kucağı aparatı olan gördüm o da mantıklı geldi ayrıca ana kucağı almaktansa diye. Ama hala net karar verebilmiş değilim🙄😂😂