DuyguBykkyr
Arkadaşlar merhaba 24+6 haftalık hamileyim.1 haftadır karnım ağrıyor sürekli.Ve çok lavaboya çıkıyorum.İdrarımı yaparken yanma hissi oluyor.İnternetten baktım idrar yolu enfeksiyonu belirtileri olarak gösteriyor.Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu ?