Arkadaşlar merhaba. Hamileliğim biraz sıkıntılı geçtiği için (kanamalı) 40 gün raporumu tamamladım fakat daha rapor alma hakkım yokmuş heyet raporu almam lazım sanırım fakat internetten baktığım zaman 32. HaftAdan önce doktor uygun gördüğünde analık iznine çıkabildiğim yazıyor bu konu hakkında bilgisi var mı ? Ya da rapor alanlar oldu mu böyle