yazginyaz 31 in de Ovulasyon testinde silik çizgi gördüm sonraki günler tek çizgi gördüm eşim şehir dışında diye ayın 2 sinde birlikte olduk bu ay gebe kalma şansım var mı ? 😞
Papiiii yazginyaz sanmam ovulasyonda gebelik anlasilmaz.Anca o zaman anlasila bilirki ust uste hergun cift cizgi cikar ovulasyonda o zaman gebe kalma ihtimalin olur boyle bilmek istiyorsan gebelik tesyi yaparsim csnim
bsnrd yazginyaz iki çizginin aynı koyulukta olması gerekiyor yumurtlama için.catladiginda ise çizgi siliklesiyor.yumurtlama yoksa bnde silik çizgi çıkıyordu düzenli yaptınız mı ovulasyon testini
yazginyaz Papiiii hayır hamile miyim anlamında sormadım yanlış anlaşıldım hani silik çizgiden 2 gün sonra birliktelik oldu hamile kalabilir miyim bu ay onu sormak istedim
Papiiii yazginyaz bilmem canim 2 gun sonrasi yimurtlama gunune veya yakinina dusmusse ola bilir beıkide
yazginyaz bsnrd evet yaptım 4 aydır test yapıyorum ilk 2 ay çok güzel yumurtlama gördüm koyu çizgiydi son 2 aydır koyu çizgi olmuyor bu ay sadece silik çizgi oldu