minikk_mucizem Kızlar merhaba bebeğim 37 günlük balgamı var rahat uyuyamıyor küçük olduğu için ilaç vermiyorlar sadece serum fizyolojikle açıyorum burnu da tıkalı gibi nasıl geçer sizce bu balgam emerken falan sıkıntı yok sadece uykuda oluyor uykusu bölünüyor
kelebek_17 minikk_mucizem buhar makineniz var mı, çok işe yarıyor. buhar verdikten sonra serum fizyolojik ile burnunu yıkıyorum balgamını hemen atıyor.