SibelBalciOz Merhaba hanımlar.35+2 haftalık olduk.Humana süt yapıcı çayı kullananları çok görüyorum.Aranızda kullanan faydasını gören var mı?Doğumdan önce mi başlamak lazım?ya da sütün gelmemesi durumunda Doğumdan sonra mı almalıyım?
Deletedmom_110 SibelBalciOz Doğum yapınca başlaman lazım canım ama ondan önce humana nın kimyonlu rezene çayını iç sonra ona başla bu dediğim çay sendeki gazı ve sütteki gazı alıyor hem de süt artırıyor
Nilssu SibelBalciOz doğum yapmadan bi gün önce içebilirsin bence öyle daha iyi sonuçta bebek emdikçe sütün gelmeye başlayacak
Ecrin5 SibelBalciOz ben doğumdan 2 ay sonra kullanmaya başladım bende bir etkisi olmadı belki de geç kalmışta olabilirim
findiklibadem Deletedmom_110 sezeryan dogum için kimyonlu rezene çayını hastaneye götürüp biraz orda mı başlamak lazım yoksa eve dönünce mi acaba
Hayalim2baby SibelBalciOz Ben kullanmıştım çok faydası oldu hatta yanında petibor bisküvi yiyodum baya süt yapiyodu
Deletedmom_110 findiklibadem Ben eve geçince başlamıştım zaten ameliyattan sonra 5-6 saat aç kalmak gerekiyor ama hastende de Başlayabilirsin
2Meyve- SibelBalciOz ben doğumdan sonra aldım hem tadı çok lezzetli e bebekten aldık . Hemde süper süt yapıyor benim gozlemlerime göre canım .
2Meyve- hunilimom benim sütüm zaten çok fazla yağlıydi . İlk bebeğimi 7 aylık doğdu ve 1.800 kilo ile doğup 1.200 düştü kuvezde kaldi . Rabbim sütümü öyle yağlı yaptı ki oğlum sütümü aldıkça çok çabuk iyileşti doktorları hep böyle söylerler . Tabi çayın da etkisi var kesinlikle alın için
hunilimom 2Meyve- benim ikinci doğumum ilki çok yagliydi ama bu süt su gibi hiç öyle yağlı değil yediklerime dikkat ediyorum ama bu sefer de gaz yapıyor ne yapicagimi sasirdim
2Meyve- hunilimom gaz yapan yiyeceklerden uzak durun hele ki gazlı iciceklerden kesinlikle. Onun dışında suyu bol bol için .