Melisacabuk Merhaba anneler dogum yapıcam 4 hafta sonra zorunlu sezeryan olarak, ve sezeryan da hemen sütüm gelmeyebilir. Onun için çantama mama koymayı düşünüyorum her ihtimale karşı. Yenidoğan için önerebileceginiz mama nedir
Ecrin5 Melisacabuk hipp mama kullanıyoruz kızım doğduğundan belli anne sütüne en yakın olan mama o dokturum önermişti