Bende özel bir labaratuvarda test yaptırdım toxoplazma için çocukluğumdan beri kedi köprğim var dışarı çıkıp eve girerler toprakla sıkı fıkıyımdır ancak negatif çıktı aşırı titiz bir insanda değilimdit bağışıklığımın olmaması daha önce bu virüsü kapmama ihtimalim bana göre imkansız sizce test yanlış olabilrmi