EDT Dün doktordaydım bebeğim genel olarak az hareket ediyor bu aralar nst de bi ara uyuyodu az da olsa oynuyor ama ciddi anlamda azaldı acaba bir sıkıntısı olur mu bu sabah da biraz az hareket ediyor içime iyice şüphe düştü başına gelen var mı?
izobellaaa-_- Aynen benim de 36+3 eskisi gini hareketli değil doktor ultrasona bakarken hareketli dedi belki biz eskisi kadar hissetmiyoruzdur
EDT izobellaaa-_- Sıkıntılık birşey olmasından korktum boynuna kordon falan dolanır o zora sokar falan Allah korusun
izobellaaa-_- EDT Allah korusun bana düz yatma sadece sağ ve sola yat dedi düz yatmıyorsun demi kordondan dolayı