cigdem4154 lansinoh bende hiç işe yaramamıştı. sanırım hamileyken kullanmaya başlamak gerekiyormuş. tahinin üzerinde biriken yağ oluyor ya. onu sürüp streç filmle kapadım. müthiş bir mucize bence. 1-2 gecede geçiriyor ve birdaha hiç
yara olmadı. bir şey değerken ki hassasiyetin geçmesi biraz daha uzun sürüyor. ben tahini burada okumuştum çok ta ciddiye almamıştım, ya da ihtimal vermemiştim. sonra deneyen bir yakınım söyleyince hadi yapayım dedim iyi ki yapmışım. Lütfen sizde benim gibi okuyup geçmeyin, deneyin 🙏🏻