elmaserkc21_ ben orta boy valizle gittim içinde ayırdım benim ve bebeğimin diye annemede gösterdim yerlerini :) bir gecelik bir pijama takımı keşke pijama takımı yerine gecelik elbise alsaydım dedim tek pişmanlığım o , bebeğe 3 takım koydum ne olur ne olmaz diye ama 2 de koysam yeterliymis , göğüs ucu kremimi aldım yanıma zaten doğumdan 1 hafta önce kullanmaya başlamıştım , normalden sezeryana döndüğüm için filtre kahve aldırdim anesteziyi çabuk atmak için , kayısı hoşafıda getittirdim , bebek pattaniyesi , pusetle çıkardım bebeğimide, kendime terlik hırka , hamilikte giydiğim bir parça kıyafet rahat ve bol olması lazım , bebek bezi emzik ,bebeğim pişik olarak dogmustu 🤦🏻♀️ pişik kremi , muslin kundak ,kusmasina karşı mendil , çatal kaşık devlette yaptım doğumumu , bebeğin altını zaten pamuk ile sildik hep ,kendime ıslak mendil koymuştum ,daha bir sürü şey koymuştum ama kullanmadığım hep çok lazım olan şeyler bunlar şimdilik aklıma gelen bunlar :( 2 yıl oldu çünkü :)