Merhaba kızlar.36+2 günlük gebeyim.doktorum 15 Eylül dedi başta sonra daha beklesin dedi.mecburi sezeryan oluyorum. Her gittiğimde çatı muayenesi yapıyor rahim ağzımda kısalma ve yumuşama var diyor. Ama doğum İçin gün vermiyor.39-40 haftada alırım ancak suyun gelir ya da sancın başlarsa anca o zaman diyor.anksiyete hastasıyım çok yoruldum böyle.20 gün önce erken doğum riskim oldu ilaçla durdurmuştuk.zorunlu sezeryanda çatı muayenesi sürekli oldunuz mu birde gününüzü ne zaman aldınız.teşekkür 🙏