Poseyland Eskişehir şehir hastanesinde doğum yapan var mı..?? Doktorlar ،odalar hakkında bilgi verebilir misiniz???
minigiminannesi03 Poseyland doktorlar bazen köpek olabiliyor 2 kişiye gitmiştim ikisiindeden asla memnun kalmadım sinirlerimi toplanmıştı Nihat inanlar ötekini adını hatırlamıyorum o kadar ilgisizdi dusugum olduğunu anlattığım halde asla ilgilenmediler
-_Esra_- Birinci doğumum da orda oldu ikinci dogumumda 1 hafta sonra orada olacak Ben çok memnunum.. Odalar tek kişilik personelde öyle çok tatlı insanlar ben memnun kaldım. Doktorum Sedef ırmak zararci çok tatlı bir bayan tavsiye ederim..
-_Esra_- Poseyland Yıkamak yok canım silip direk giydiriyorlar onu bende sordum Verniks tabakası bebeği enfeksiyondan ve usumekten korur banyo yasak dediler. Yikamamalari daha iyi yanı bebek için
-_Esra_- Poseyland Normal diye girdim normal olmadı bebeğinden kaynaklı sezaryana döndü canım, Spinal ve genel anestezi var.
Ozlemkymk Kızlar Eskişehirde organizasyon firması açıyorum baby shower Cinsiyet Partisi ve hastane odası süslemesi için bana yazabilirsiniz