Kızlar ilk çocuğumuz, 5 ay önce doğum yaptım ama henüz doğum parası almadık herkes alın diyor geçen pttye uğrayıp sordum ama başvuru yapmak gerekiyormuş üzerinden biraz zaman geçti ama başvuru yapsam kabul edilir mi ve nereden başvuru yapılıyor hele bi diyin bana