elifuslu1002 Dün geceden beri vajina üzerinde hareket hissediyorum elimi o kısma koyduğumda hareket ediyor yani çok net şekilde hissediyorum 35+3 deyim normal mi
Hanife47 elifuslu1002 Anacim ben 20 den beri hissediyorum vajinada Bebek hareketlerini hatta 22de detaylidaki doktora bile sormuştum yukarı çıkar dedi ve şuan yukarda çok şükür ama ben senden küçüğün daha 27+4💙💙
elifuslu1002 Hanife47 ya o haftalarda bende hissediyorum ama şuan hafta yanık olunca tedirgin oldum bide çok sert hareketler yani
Hanife47 elifuslu1002 dediğim gibi bebeğin kanala inmiş olabilir doğum hazırlığı doktorun numarası varda mesaj at istersen
Hanife47 elifuslu1002 ya sancın suyun kanaman gelmediği sürece bebekte hareket ediyorsa korkma Allah’ın izniyle bişi yoktur doğuma hazırlıyor kendini