Kazılar gece 2 den beri sancım var 7 8 dakikada bir geliyor 1 dakika sürüp geçiyor.Gece acile gittim açıklık yok nts de sancı çıktı. sancin bunun katbe kat fazlası olursa gel dedi.Sancilar beni çok zorluyor sancı gelince yerimde duramıyorum resmen🥺 doğum ağrısı bunun ne kadar fazlası olabilir ki ? Acı eşiği çokda düşük biri değilim halbuki.Aciklik olsun diye ne yapmalıyım yada bu sancinin geçmesi için ne yapayım bir yardım edin kızlar ne olur:(