gayecee canım mesela ben tek hece isimleri sevemiyorum düşünsene iyiki doğdun niiiiiiğğğiiilll iki hece olsa daha güzel sölenir sanki nilda duymuştum oda güzel bence.. ama tercih meselesi tabi nil tek başınada güzel sadece tek hece oluşu beni soğutuyor 🤔