Arkadaşlar gören acil yazarsa çok sevinirim bugün 37+3 kontrolüm vardı ancak bebek tamamen kanala oturmuş ve başı oldukça aşağıda baskılar durumdaydı doktorum çatı muayenesi yaptı ve 3 cm açıklığım olduğunu söyledi sabah tekrar görüşelim dedi eğer 4 olmuşsa yatış verecek bebeğin kilosu 2,700. Çatı muayenesi öyle ağrılı acılı bir hal aldı ki gelişimi ve gelince kanama şeklinde ardından da lekelenme şeklinde devam etti fakat normalmiş bebek doğuyor hadi bakalım hayırlı olsun dedi eğer sancılar artarsa bil ki vücut tepki verdi doğumu tetikledi muayene dedi ada çayı ve sıcak duş önerdi. Yarın tekrardan aynı şekilde mi muayene edecek beni ya mahvoldum çünkü