Nez_1992 kimler sezeryan olcak kaç haftalıksınız? Sezeryana hangi haftada karar verdiniz ? Nstye nezaman girmeye başladınız? Çok sordum hadi konuşalım merak doluyum 🙈🙈
Rnaslh Nez_1992 36+0 haftalığız ama henüz tarih vermedi bende çok merak ediyorum nst ye henüz bağlamadı biz böyle rahat takılıyoruz 😁
Nez_1992 Sevval41 aaayy maşallah allahım hayırlı ömür versin minik kuşa inşallah Bende bi an önce o levele gelmek istiyoruö😭
Night Bende tam 40 gün önce genel anestezi ile oldum kızlar sormak istediğiniz bir şey varsa buyrun :) bebişimin kızımın 40ı çıktı bugün ♥️
Nez_1992 Night oooh maşallah hayırlı ömrü olsun inşallah🤲🏻 Benim ikinci çocuğum yine sezeryan olcak ama ilkinde normal olcaktı bekledik olmayınca sezeryan oldum 41. Haftada Şimdi planlı sezeryan nasıl oluyor ne zaman belirleniyor hiç bilmiyorum
Meleklerim00 Night ne zaman ayildiniz genel anestezi sonrası bide kendinizmi ayildiniz hemsirelermi ayiltti
Sumeyyeabdi Night maslalah canim sağlıcakla büyüsün bebiş bende kızımı sağlıcakla alırım kucağıma inşllah 🥰
KubraKaranKaya Nez_1992 sabah 8 de sezeryan olacağım. Dayanamadığım için doktorumla karar verdik. Zaten tüp bebek olduğu için normal pek yapmıyorlar 37+6 yım
Nez_1992 KubraKaranKaya sanırım bende 37 ye karar alırım dayanamıyorum artıık çok zprlqnıyorum çok bunaldım 😭
Betulkrbs20042022 KubraKaranKaya bende tup bebek oldugun icin en basinda sezaryan dedi doktorum normal de oluyor ama sezryn tercih ediyoruz dedi ama nasil olucak bilmiyorum daha genel aneztizi olur.sanirim
Babytwo2 Nez_1992 ben 🖐🏻 Sezeryana ilk doğumum karar vermiş oldu 7 yıl önce 😄 15+3 üm henüz . Serklajlı bir gebe olarak insallaj O zamanlara sağ sağlim geliriz 🙏🏻
Babytwo2 İlk doğumum sezeryan olmasa bile kendim zaten sezeryan isteyecektim niye çünkğ bende o Çatı. Yok 😂