cocukanne İlişkiden 3-4 gün sonra ağrılarım başladı. Yumurtalığım mı yoksa belim mi anlamadığım bir ağrı. Böyle yaşayan oldu mu. Her belirtiye inşallah bebektir diye bağlıyorum 😅
Gmzee25 cocukanne kaç haftalık sizde? benimde kasığımın sol tarafı genelde çekiyo gibi oluyo, bende tam anlam veremiyorum ne olduğunu. Hatta korku bile sarıyo içimi çocuğuma bişey olacak diye. O yüzden çok ilişkiye girmemeye çalışıyorum.
benkosarim cocukanne çok kafanıza takmayın her şey Allah’tan biraz kafanızı boşaltın zaten normal bir süreçte olacaktır belki başka bir sebebi vardır ağrının ağır kaldırmış olabilirsiniz
cocukanne Gmzee25 Ben daha test yapmadım. Bir kaç gün sonra yapacağım. Çok endişelendiysen bir doktora gözük istersen. Ama bir şey olacağını sanmıyorum . Sağlıkla kucağına al inşallah ☺️
Gmzee25 cocukanne salı günü kontrolüm var tekrar. Eğer hamile değilsen, takma kafana. Bendede aynı sorunlar oluyodu, sormuştum doktora doğum sonrası geçer demişti.