mommytobe_ ay 15 de gittim yok açmıyor bacakları 15+3 de gittim yine açmıyor doktor detaylıya kaldı senin cinsiyet dedi 😅detaylıyı bekliyorum gözünü seveyim ne belirtilerin var bir bana da de kız erkek fark etmez kendime ay acaba bu mu diyecek belirti kıstas arıyorum 😂Herkesin aynı olmaz onu da biliyorum ama umut kırıntısı işte 😂