Deletedmom547899 39+1 haftadayim lavobaya gittim biraz önce çok hafif açık renk kan geldi peçeteye.Adet ağrısı yaşıyorum suanlik.beklemeli miyim? Hastaneye mi gitmeliyim
Mlkysf Deletedmom547899 Benim doktorum suyun yada kanama gelirse hemen gel demişti.Nişan olabilir ama olmayadabilir çünkü hep okuduğumuz kadarıyla nişan daha çok sümüksü bir kıvamda sen yinede git hastaneye zaten doğum başlamamış ve bir sıkıntı yoksa gönderirler eve
Busraaksel Canım kan gelmesi bana normal gelmedi bence riske atmayıp bir acile gitmelisin ya da ebeni doktorunu aramalısın
Busraaksel Deletedmom547899 Nişan kahverengi pembemsi ya da sarımsı bir mukus şeklinde geliyor kan olarak gelmez net kırmızı kan ise tehlikeli olabilir
Fatma4495 Deletedmom547899 olabilir ama genelde böyle sümüksü bir yapı olarak anlatırlar ya direkt kanama olması da olabilir belki nişan yakınında acil varsa bir görün geri eve geç sancını çekmek için bana sorarsan bende 39+2 yim bekliyorum
Deletedmom547899 Busraaksel pembemsi bir yapısı vardı net kırmızı değildi.Ay ilk dogumum tecrübesizim görünce endişe ettim
Busraaksel Deletedmom547899 Tarifinize göre nişan ihtimali yüksek fakat sancınız da varmış zaten bu haftaya kadar büyümüş bebeğinizi riske atmayın bi kontrole gidin bence rahat uyursunuz en azından
Deletedmom547899 Busraaksel açıklık hiç yok sancı çıktı sancılar artarsa gel dedi.Nts de sancı çıktı aşırı derecede şiddetlenirse gel dedi.Bu ağrı böyle ise doğum nasıldır kim bilir:(
Busraaksel Deletedmom547899 nefes egzersizleri ve bol bol çömelme hareketleriyle geçirmeye çalışın kendinizi yatağa bağlamayın lütfen eğer normal doğum düşünüyorsanız. İçinizden geldiğince hareket edin
Deletedmom547899 Busraaksel evin içinde dolanıyorum ağrı geldikce çömelme hareketi yapıyorum inşallah hızlı ilerler
Busraaksel Deletedmom547899 günlük en az 6-7 tane hurma yiyin adaçayı ananas ahududu çayı tüketebilirsiniz merdiven inip çıkmak squat ve bol yürüyüş bunlar hızlı açılmanıza yardımcı olabilir Allah acil şifalar versin ve hayırla kucağımıza alalım hepimiz inşallah