Herkese selamlar 27. Haftadayım çok evhamlı biri olduğum icin aklıma her takılan şeyde post açıyor olabilirim kusura bakmayın ama illaki aynı durumu yaşayan eden vardır bir akıl verir birşey der. Bebeğim normalde hareketli ama bugün hareketlerini az hissettim. Kaçıncı haftadan sonra hangi araliklarla hareket sayılıyor ?