yenihamileyiz 10.haftadan beri ikisini de kullanıyorum. Bulantım 16.haftaya kadar devam etti o süreçte kan ilacı pek icemedim, çok baş ağrım oldu. Bulantı bitince düzenli kullanmaya başladım şimdi 25 haftalığız. Magnezyum ve d vitamini damlası da kullanıyorum ek olarak. Dördü de önemli.