39+4 suyumun sızması sayesinde 19.27 de acilden giriş yaptım.Girer girmez haydi cabuk haraket edelim,ulturasona uzandık jeli karnım hariç her yerime döktüler neyse,açıklık için kontrol edecek eline eldiven gecirir gecirmez jel sürmeden kontrol etti birde yerini bilse kontrol edeceği pubg bölgesini,bulamadım diyor birde sanki hazine ariyor g.zekalı.baska biri kontrol etti .Kan idrar testi yaptık sonuç soruyorum sancın olunca gel ne bebeğin suyuyla alakalı bilgi verdi,kaç cm açıklık diyorum biraz, birazdan kastı ne bunların anlamış değilim.Çıktım eşim halimi görüp ortalığı kattı bir birine,yarın başhekime şikayet edeceğim hepsini.Oraya giden varsa gitmesin it sahibini tanımıyor resmen önermem.