Kızlar sezeryan doğum yapacağım fakat hiç nst ye girmedim . Doktor gerekmediği sürece nst yapmam dedi. Bir de buna bağlı olarak çatı muayenesini sezeryanla doğacak olan hamilelere de yapıyorlar mı ? Su an 36+1 haftadayım 19 unda son ultrason kontrolünü yapıp 26 sında sezeryan planladık ama merak ediyorum çatı muayenesi yapar mı nst ye bağlar mı diye ? Aramızda aynı durumu yaşayanınız oldu mu ?