Tubatgn sunmomy ben 13+3te öğrendim ama usg çıktım yok hiç görmedim. Salı detaylıda görücem bana erkek gibi geldi :)
poyrazvearya Tubatgn devletde olduğunuz için mi görmediniz hiç usg fotoğrafı yok mu bizim devletde vermiyor