Emine12 bende de durum aynı. 3. Aydan beri falan kan ilacı içiyorum. Ama bende Talasemi var. Onunda etkisi ile hiç yükselmemiş değerlerim. Sağlık ocağı doktoru damardan verelim dedi. Ama kadın doğum doktorum biraz daha bekleyelim Alerji gibi yan etkiler yapabilir bazen dedi. İlacımın dozunu yükseltti. Haftaya falan yeniden kan vercem. Eğer yükselme yoksa mecbur damardan takviye alcam sanırım