Hala doğum yapamadım doktorum 14 Eylül için yatış verdi artık ağrı sancı hiç bişeyim yok nst de çıkıyor ama ben bişey hissetmiyorum stres yapmaya başladım baş geliş ve normal doğum görünüyor demişti doktorum ama şimdi nolur bilmiyorum kızlar böyle bi durum yaşayan var mı ilk gebeliğim hiç bişey bilmiyorum