38+1’deyim birkaç gündür çok çok az damla kadar denebilecek yapışkan koyu kıvamlı beyaz bir akıntı görüyordum iç çamaşırımda bugün biraz yürüyüş yapıp eve geldiğimde daha büyük bir akıntı gördüm bu nişan olabilir mi? Sanırım parça parça da gelebiliyormuş bir de dünden beri hafif ishal ve bugün başlayan bir mide bulantısı var bebek hareketleri de bugün çok azdı yani sayısı iyi ama daha küçük küçük hareketler şeklinde, sancım kasılmam yok, sizce bu belirtiler doğum habercisi mi biraz tedirgin oldum :)