Kızlar bacaklarımı birleştiremiyorum bile resmen ağlıyorum sırt üstü zaten yatamıyodum şimdi sağımada solumada yatamıyorum yastık koymam bile kâr etmiyor ancak oturarak uyuyakalıyorum. 37+4 günlük olduk var mı benim gibi olup çare bulan uykusuzluktan ve çatı ağrısından ölcem artık 😩😩😩