Muge_K canım bana da geçen hafta gittiğimde sordu hareketleri düzenli mi diye 28. Haftamıza girdik ve ben son 1 haftadır hareketlerini düzenli şekilde takip ediyorum, onuda şöyle yapıyorum. Mesela sabah hareketleriyle beni o uyandırıyor sonra kendisi uyumaya başlıyor 😂 ondan sonra ben kahvaltı yaptıktan sonra bi hareketleniyor sonra gün boyu rutin şekilde ne zaman bişey yesem canlanıyor en sonda ben uyumaya geçip vücudumu o mooda geçirince o hareketleniyor sonra bende uyuyorum. Bu şekilde takip edebilirsin. Ama tabiki bazı bebekler var ki 2-3 gün aralıksız uyuyabiliyorlar o yüzden endişe etmene gerek yok. Bizimki çok yaramaz olduğu için beni hiç hafeketsiz bırakmıyor 🙈😍