eserce05 yok kız demenoyoe ,bebek sağlıklı olsun yeter ben 19-24. Hafta arasında 2 kg almışım görsen imkansız dersin hiç iştahım yok nerden o kilo geliyor bilmiyorum.Zayifsan başta takıyorsun hele hamileliği 5 kg la falan tamamlayanlari görünce ama sonrada diyorsun ki yapacak bişe yok hacı 😂😂😂😂