Busraaksel benim de yarın dolacak 38+6 olduk şimdi. Nişan geldi mi bilmiyorum bile 😭 enfeksiyon yüzden akıntım hep var. Bazen kahverengi ya da kanlı değil de sarı sğmğksü de olabiliyormuş o yüzden hiiiiiiç fsrk etmedim 🤷🏻♀️ çok iyi geçiyor şükür sadece oturduğum yerden zor kalkıyorum yuvarlanarak😂😂 lütfen doğurayım bu hafta çok amin. Sen de doğsun sağlıkla inşallah çok amin.