Neslihan1935 3 kez çati muayanesi olup hala doğurmadım. Nst de sancı çıkıyor ama açılma yok 😂 Benim kız gibi inatçı olan var mı ??
yagmur_s Neslihan1935 nst de sancı bile çıkmıyor son 8😂 37 de çatı muayenesi oldum açıklık falan söylemedi hala da bi belirttim yok gibi yani bilmiyorum. Benim oğlan da inatçı sanıeım😂