arzuiv acil sezeryana alındım bugun yarın alırım diye bırakmıştım son güne… İlk gün hata bezi takıyorlar saten sonrasında aldorayım hemen diye hemsireye sordum gerek olmadığını soyledi bebeğin bezinin cırtcırtlarını kopartıp kullandım sonrasında. Bugun 2. Gunum bebeğimle acıkcası cocuk bezine bile gerek yok ama tedbir amaclı takıyprum eve geötiğimde pede gececegim çok ihtiyac oldugunu dusunmuyorum fazla paran varsa al bence 70 kusur lira için gereksiz bebek bezi benim işimi goedu rahatsız da etmedi açıkcası