Merhabalar
İlk gebeliğim de ( ikizlere hamile iken ) kullanmıştım .acaba kalbi durdu mu ,iyi mi ,yada hareketlerin değişken oluşu malum insanı paranoyak ediyor .. şuan 16 haftalık hamileyim ve hareketleri hala hissedemiyorum .. benimle aynı kaygısı olup asker şafağı sayar gibi doktor kontrol günlerini sayan var mı ? Yada steteskop ile kendince çözüm bulan ..
Bir ben miyim kafayi çatlatan 🤭