Nazyun Afedersiniz böyle jel gibi birşey geldi demin hala gelmeye devam ediyor ama şeffaf hiç rengi Yok nışan kanlı olur sanırım dimi ?
yaseminnn54 Nazyun Bi kaç gün önce benden de önce şeffaf yumurta akı şeklinde sonra da hafif koyumsu bir akıntı geldi nişan olduğunu düşündüm. Sağlık ocağındaki ebe ise nişanda hafif pembemsi renk olur dedi bende kararsız kaldım 🤷♀️
Ayseeell Nazyun arkadaşım 3 gün önce doğum yaptım benim nişanım da jel gibiydi 20 saat içinde de bebeğim doğdu Sağlıkla kucağına alırsın, sende bebeğini inşallah 😘 doktorunla görüş istersen emin değilsen
yaseminnn54 Nazyun 37+4 şuan bizim 2 haftamız kaldı bende öyle düşündüm hatta bir heves hala öyle düşünüyorum ama tecrübesizlik kötü bişey 🤦🏻♀️
Nazyun yaseminnn54 bizde çok sbırsızdık madem siz bekliyorsunuz bende nazımı yapayım dedi herhalde gelmedi 😂
cennetkusunannesi Benim 10 gündür böyle akıntım var ama rahim yumuşak bir cm açıklık var suyunda azalma yok dedi, Türkçesi tık yok😬😂🙈 kişiden kişiye değişiyor bu durumlar gerçi ama 🤷🏻♀️
Nazyun cennetkusunannesi benimkinin başıda çok aşşagıda kanala girmedi onu bekliyoruz bol yürüyüş dedi sürekli yürüyorum bakalım