Fatma1803 Herkese selam ben gebeliğimi tatilde öğrendim çok fenada yandım tatilde procsinin güneş kremi hiç bir halta yaramadı şimdi kaşınıp kaşınıp soyuluyorum leke leke iz kalıyo bebeğime bir zararı olurmu korkuyorum
Deletedmom_8 Fatma1803 bebeğe ne etkisi olabilir ki bunun ? Mantıken düşününce zaten bişey olmayacağını anlarsınız
Fatma1803 Soruyorumm acımayan yerlere yapıyorum ama hala soyulurken omuzlarım felan acıyo geçmesini bekliyorum nemlendiricide kulanıyorum
Deletedmom_8 Fatma1803 internette yazan her şey doğru olsaydı 🤷🏻♀️ Kasıntıdan kastı farklı bişey. Gebelik kolestazı gibi Hastalıkların belirtisi olduğu için. Siz bariz güneşte yanıp soyulduğunuz için kaşınıyorsunuz.