bayanelaa Kızlar cok sert ve yürürken yada yatarken dahi içi acıyor ya neden olabilir ? Sertlikten mi acaba 🫤
Ayseaysa bayanelaa canım bende 30. Haftada öyle oldum sancı çıktı bende erken doğum belirtisi dedi doktor serum falan yedim evde yatış verdi 3 hafta oldu çok şükür azaldı o kadar çok sertleşme toplanma olmuyo artık 33+3 olduk
bayanelaa motherofcats yok kasılma olunca bebek toplanıp kalıyor onu biliyorum ama karnım kazik gibiydi aksam suan daha iyi ama bebek cok hareketli ve akıntım çoğaldı
bayanelaa Ebrarabla_06 kız kasılma olunca toplanıp kalıyor zaten o belli ediyor kendini ama karnım semsertti aksam. Şimdi iyi yumuşadı ama bebeğim baya hareketli
Fatma0090 Hasretaytemur sende yakın zamnda muayne olmadıysan ol kuzu kasılma iyi değil erkenci haberi bende de oldu iğne ilacla duruyorum
Serapppp61 36+5 ve bende her yürüdüğümde sertleşiyor ve karnım sanki aşağıya çekiyor gibi oluyor. Bugün sağlık ocağına gitmiştim dönerken yürüyeyim dedim sertleşti nerdeyse bayilacaktim.
smglplt1453571 Serapppp61 ben 35 +5 haftaligiz yürüyüş yapınca benim karnım hemen sertleşiyor ve sanki bebeğim çıkacak gibi baskı yapıyor hemde alt tarafım çok aciyor
Hasretaytemur Fatma0090 iki gün Önce kontrolüm vardı herşey yolunda dedi doktorum ben pek kilo almadım sadece göbek var ondan dolayı daha net hissedebileceğimi söylemişti doktorum bebeği bir de bizimki biraz aşağıda onunla da alakalı olabilirmiş
Fatma0090 Hasretaytemur benimkide baş aşağı ve aşağıda suan da baskı yapıyor dikişlerimi zorluyor arada kasılıyor sancım oluyır ama ilacım var onun sayesinde düzeliyor. Cok dikkat et canım dinlen sende surekli
Meryyyy35 bayanelaa normal canım o zaman bende 36+4bendede çok fazla oluyor artık yerlerinde daraldı ve kendini doğuma haziliyorlar ama çok fazla olursa doktora görünme de fayda var
Lilya_pn Ben bu durumu 39. hafta da yaşamaya başladım. Sizin erken başlamış. Otururken uyurken ara sıra bazen bir iki saat taş gibi patlayacak gibi. Rahatsiz edici bir durum.
bayanelaa Lilya_pn evettt ya cok zorlandım aksam hic nefes alamadım bi ara karnım çürük çürük acıdı resmen 🫤 25ne gün verdi doktor bakalım sabredebilirsek 🤭